Home / Kim jesteśmy / Biuro prasowe

Biuro prasowe

  • Danio, tak pyszne, że aż strach!
    14/11/2018

    Tak pyszne, że aż strach!

    Badania potwierdzają, że Danio jest numerem jeden na rynku*. Serek homogenizowany o smaku waniliowym w kubeczku 140 g jest bestsellerem w portfolio marki** a Mały Głód to dziś już kultowa postać na rynku FMCG. W oparciu o te dane na początku listopada br. wystartowała nowa kampania reklamowa „TAK PYSZNE, ŻE AŻ STRACH!”.

  • Śniadanie Daje Moc 2018, Danone, Partnerstwo dla zdrowia
    16/10/2018

    Już po raz ósmy szkoły podstawowe mogą wziąć udział w programie „Śniadanie Daje Moc”

    8 października rozpoczęła się ósma edycja wyjątkowego programu edukacyjnego Śniadanie Daje Moc. Organizatorzy wydarzenia zapraszają uczniów, rodziców i nauczycieli klas 1-3 do wspólnej nauki o zdrowym odżywianiu. W zabawie wzięła udział już ponad połowa szkół podstawowych w Polsce*! W najbliższej edycji będzie można skorzystać z inspirujących scenariuszy lekcji, włączyć się w ogólnopolski finał programu 8 listopada oraz powalczyć o atrakcyjne nagrody dla klubów i szkół w konkursie na najlepszy śniadaniowy reportaż. Więcej szczegółów w dalszej części materiału.

  • Danoners World Cup, polska drużyna na podium
    03/07/2018

    Polska drużyna piłkarska zwycięzcą międzynarodowego turnieju Danoners World Cup

    Polacy wygrywają międzynarodowy turniej piłki nożnej – to nie niespełniony sen kibica naszej reprezentacji, a prawdziwy rezultat organizowanych na kształt mundialu rozgrywek dla pracowników spółek DANONE. Drużyna złożona z pracowników firm Żywiec Zdrój i Danone (produkty mleczne), w turniejowej rywalizacji pokonała kilkadziesiąt najlepszych drużyn piłkarskich z całego świata. Jednocześnie firma po raz kolejny udowodniła, że jest przyjaznym miejscem pracy i realizowania pasji, którego wewnętrzną siłę stanowią ludzie.

  • Biały listek CSR dla spółek DANONE
    08/06/2018

    Białe Listki CSR POLITYKI dla spółek DANONE

    Działania grupy spółek DANONE na rzecz zrównoważonego rozwoju zostały docenione po raz kolejny. Danone (produkty mleczne), Żywiec Zdrój i NUTRICIA – liderzy w swoich kategoriach rynkowych [1] zostali wyróżnieni Białymi Listkami CSR POLITYKI w tegorocznej edycji plebiscytu. Dodatkową nagrodę otrzymał program ,,Podziel się Dobrym Posiłkiem”. 

  • Żywiec Zdrój, raport wpływu, rozwój społeczny i gospodarczy
    05/06/2018

    Bycie liderem zobowiązuje

    Pozytywny wpływ Żywiec Zdrój S.A. na kondycję społeczno-gospodarczą w Polsce, zarówno w ujęciu ogólnopolskim jak i lokalnym, to konsekwentnie realizowane działania prowadzone w ramach strategii zrównoważonego rozwoju firmy. Ich przykładem jest współpraca producenta z lokalnymi władzami i organizacjami w województwach: śląskim i zachodniopomorskim. Dążąc do zyskownego wzrostu, Żywiec Zdrój zainwestował 27 mln zł w programy społeczne i lokalną infrastrukturę.