Home / Kim jesteśmy / Biuro prasowe

Biuro prasowe

  • 10/02/2011

    DANONE JEDNYM Z ZAŁOŻYCIELI WPROWADZANEGO W POLSCE MODELU MIERZENIA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH FIRM.

     

    DANONE JEDNYM Z CZŁONKÓW ZAŁOŻYCIELI WPROWADZANEGO W POLSCE MODELU MIERZENIA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH FIRM – LONDON BENCHMARKING GROUP
     
    Od lutego tego roku polskie firmy mają możliwość korzystania z modelu London Benchmarking Group (LBG) – jednej z najbardziej rozpowszechnionych i sprawdzonych na świecie metodologii zarządzania, mierzenia i raportowania efektywności zaangażowania społecznego przedsiębiorstw.

    Danone jest jedną z pięciu firm – członków założycieli LBG Poland. Zaangażowanie firmy w proces dostosowania modelu do specyfiki polskiego rynku i lokalnych potrzeb wynika z doświadczenia Danone w dziedzinie działań z zakresu odpowiedzialności społecznej. Danone jako jeden z liderów w dziedzinie CSR w Polsce jest zainteresowany wdrożeniem systemu, który w najbardziej wiarygodny sposób pozwala mierzyć efektywność tych działań.

    Wprowadzanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu rozpoczęło się w Danone już w 1972 roku, również w Polsce od początku działania firma kieruje się tymi zasadami. U podstaw takiego postępowania leży wiara, że tylko takie podejście daje możliwość długofalowego zrównoważonego rozwoju biznesu.

  • 05/01/2011

    Dofinansowanie na dożywianie. Rusza VII edycja Programu Grantowego Danone 'Masz pomysł? Podziel się Posiłkiem!'

     
    Już po raz siódmy dzieci w polskich miastach i wsiach będą mogły otrzymać posiłki, uczyć się prawidłowych nawyków żywieniowych oraz wszechstronnie rozwijać się dzięki ciekawym zajęciom przygotowanym z myślą o nich.
  • 22/12/2010

    Raport CSR Danone najlepszy w Konkursie Raporty Społeczne 2010!

    21 grudnia 2010 r. Jury konkursu ogłosiło, że najlepszym raportem uznało Raport Odpowiedzialności Społecznej i Środowiskowej 2006-2009 firmy Danone. Jury doceniło, że zwycięski raport jest bardzo interesującym zapisem realizacji strategii odpowiedzialności firmy w czterech obszarach: rynku, miejscu pracy, wobec społeczności lokalnych i środowiska naturalnego. Pozwala czytelnikowi w przyjaznej formie spojrzeć na całość działań firmy. Dostrzeżono udział interesariuszy w tworzeniu zawartości raportu. Jest to już druga nagroda firmy Danone za najlepszy raport społeczny w Polsce – pierwszy raport otrzymał ten tytuł w 2007 roku.
  • 12/11/2010

    10 000 posiłków dla dzieci dzięki aktywności fanów na Facebooku!

    Dzięki aktywności użytkowników Facebooka, firma Danone przekaże potrzebującym dzieciom aż 10 000 dodatkowych posiłków w ramach 8. edycji Programu Podziel się Posiłkiem.
  • 02/11/2010

    Danone zwycięzcą VII ed. Rankingu Zakładów Mleczarskich AgroTrendy.

    Miło nam poinformować, że firma Danone zwyciężyła w klasyfikacji generalnej w VII Rankingu Zakładów Mleczarskich dwutygodnika AgroTrendy, a także zajęła pierwsze miejsce w dwóch pozostałych kategoriach: Lider Eksportu oraz Lider Efektywności.