Home / Kim jesteśmy / Biuro prasowe

Biuro prasowe

  • 02/02/2010

    Użytkownicy Facebooka nagrodzą lokalnych liderów walki z niedożywieniem.

    W październiku 2009 roku użytkownicy Facebooka sprawili, że do dzieci trafi 15 000 dodatkowych posiłków. Właśnie rusza specjalna aplikacja Zagłosuj i podaruj posiłki. Dzięki niej internauci będą mogli realnie przekazać posiłki wybranym przez siebie grantobiorcom. Akcja potrwa do 21 lutego br.

    Zagłosuj i podaruj posiłek -  TUTAJ  ( http://apps.facebook.com/podarujposilki/ )

  • 25/01/2010

    40 lokalnych projektów z całej Polski otrzyma dotacje na walkę z niedożywieniem dzieci.

    Właśnie wyłoniono 40 najlepszych inicjatyw lokalnych, które, obok dożywiania i edukacji nt. prawidłowego żywienia dzieci, pomogą poznać lokalne tradycje oraz będą przeciwdziałać wykluczeniu dzieci pochodzących ze środowisk marginalizowanych.

    Tegoroczny konkurs grantowy „Masz Pomysł? Podziel się Posiłkiem!” (VI edycja) bije rekordy! Pokazuje, że w Polsce ciągle potrzebne jest wsparcie umożliwiające dożywianie dzieci. O dofinansowanie ubiegało się prawie 400 organizacji. To najwięcej w historii programu.

  • 14/12/2009

    Danone na podium w konkursie Lider Filantropii 2009

    Firma Danone zajęła II miejsce w konkursie Lider Filantropii 2009 organizowanym przez Forum Darczyńców.
  • 29/10/2009

    Danone liderem innowacji zrównoważonego rozwoju w konkursie Globe Award

    Gdańsk, Warszawa, 29 października 2009 - Wczoraj, podczas gali towarzyszącej konferencji Globe Forum, ogłoszono zwycięzców pierwszej, polskiej edycji konkursu Innowacja Zrównoważonego Rozwoju Globe Award. Zwycięzcą została firma Danone i jej innowacyjny projekt obliczania emisji CO2 w całym łańcuchu wytwórczym. 
  • 26/10/2009

    Ruszyła kolejna edycja Programu Grantowego Danone Masz pomysł? Podziel się Posiłkiem!

    Najlepsze pomysły na organizację dożywiania dzieci, ich aktywizację oraz promocję zdrowego odżywiania mogą liczyć na wsparcie finansowe - trwa nabór wniosków do programu grantowego Danone.