Home / Kim jesteśmy / Biuro prasowe / Poznaj Activię na nowo!

Globalny relaunch największej marki jogurtów na świecie! *

danone Activia

Odświeżone logo produktu i głębsza kolorystyka to główne cechy nowych opakowań jogurtów Activia. Zmieniona została także czcionka, którą zaprojektowano specjalnie
dla marki Activia. Dodano promieniste wiązki światła i wyeksponowano atrybut marki – Bifidus Actiregularis - szczep bakterii, który wyróżnia tę grupę produktów firmy Danone. Wszystkie zmienione elementy wizualne z elegancją i precyzją podkreślają ekspercką wiedzę z zakresu żywienia marki Activia.

Produkty Activia w zmienionej szacie graficznej wpisują się w nowe pozycjonowanie marki.
W nowej komunikacji marki firma Danone podkreślać będzie ideę życia zgodnie z koncepcją InSync. Angażując konsumentów na poziomie emocjonalnym, będzie ona inspirować kobiety do pełnego wykorzystywania swojego potencjału dzięki równowadze ciała i umysłu– mówi Andrzej Łojewski, Dyrektor ds. Rozwoju Kategorii i Kanałów Sprzedaży w Danone.

Zmiany wizerunkowe dotyczą całego portfolio marki Danone Activia

*w kategorii produktów mlecznych (wyłączając marki własne i wyłączając mleko) Źródło: Nielsen 2015

Napisali o nas