Home / Kim jesteśmy / Nagrody

Nagrody

  • XVI edycja konkursu „Hit Handlu”

    XVI edycja konkursu „Hit Handlu”

    Maj 2017

    Danio Serek o smaku waniliowym 140 g zwyciężył w XVI edycji konkursu „Hit Handlu” na najlepiej sprzedający się produkt w kategorii Nabiał dla dzieci!

    Podobnie, jak w ubiegłych latach, zwycięzców w konkursie Hit Handlu 2017 wybrali detaliści - czytelnicy magazynu „Handel". W sondzie telefonicznej wskazali oni najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty w ponad 80 kategoriach (jeden ankietowany mógł wskazać produkty w kilku kategoriach).

    Sodna została przeprowadzona w kwietniu 2017 r. na próbie ponad 1 000 losowo wybranych detalistów z całej Polski.

  • Ranking Odpowiedzialnych Firm 2017!

    Ranking Odpowiedzialnych Firm 2017!

    Maj 2017

    Danone - Diamentem, NUTRICIA i Żywiec Zdrój - Platynowi w Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2017!

    Ranking Odpowiedzialnych Firm stanowi podsumowanie najlepszych praktyk realizowanych przez przedsiębiorstwa. Podczas gali Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2017  zorganizowanej na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach przedstawiono wyniki 11. już klasyfikacji największych spółek w Polsce, które były oceniane za wprowadzanie strategii społecznej odpowiedzialności biznesu. Ranking został opublikowany w Dzienniku Gazecie Prawnej, przygotowany przez profesora Bolesława Roka z Centrum Etyki Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego i Jarosława Horodeckiego, zweryfikowany przez Deloitte'a przy merytorycznym partnerstwie Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

  • Białe Listki CSR Tygodnika Polityka!

    Białe Listki CSR Tygodnika Polityka!

    Kwiecień 2017

    Firmy Danone, NUTRICIA i Żywiec Zdrój wyróżnione Białymi Listkami CSR Tygodnika Polityka! NUTRICIA i Danone z wyróżnieniami projektów wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

    Tygodnik Polityka wraz z firmą doradczą Deloitte, już po raz szósty, zaprosili 111 największych przedsiębiorstw prowadzących działalność w Polsce, do wypełnienia ankiety w siedmiu obszarach: ład korporacyjny, prawa człowieka, zachowania wobec pracowników, ochrona środowiska, dbałość o klienta, uczciwość biznesowa i zaangażowanie społeczne. Wyniki ankiety pozwoliły nagrodzić 86 przedsiębiorstw, w tym grupę spółek DANONE – Żywiec Zdrój , NUTRICIA (w tym NUTRICIA Medyczna ) oraz Danone , które wyróżnione zostały Białymi Listkami CSR Tygodnika Polityka .

    Niezależnie od ankiety Listki CSR Polityki, firmy zostały poproszone o przesyłanie swoich praktyk w obszarach Celów Zrównoważonego Rozwoju (Sustainable Development Goals – SDGs). Z przesłanych 86 praktyk, przyznane zostały wyróżnienia: 7 specjalnych i 3 dodatkowe.

    Specjalne wyróżnienia dla Danone oraz NUTRICIA

    W kategorii „Specjalne wyróżnienia dla najciekawszych i najbardziej inspirujących działań” wyróżniono projekt „ Zdrowo jemy zdrowo rośniemy ” – Fundacja NUTRICIA , którego efektem są realne zmiany sposobu żywienia najmłodszych Polaków.

    Natomiast w kategorii „Dodatkowe wyróżnienia dla projektów, które mogą być inspiracją dla innych firm ze względu na ich tematykę lub sposób ich realizacji”, za wspieranie rozwoju przedsiębiorczości i budowanie współpracy z interesariuszami, nagrodzono projekt: „Nowe Pokolenie Rolników” firmy Danone – od gospodarstwa rodzinnego do rodzinnego przedsiębiorstwa.

  • ANTAL: Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów

    ANTAL: Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów

    Kwiecień 2017

    Danone, producent świeżych produktów mlecznych, po raz kolejny znalazł się na podium najlepszych firm z branży FMCG, ocenianych w badaniu firmy rekrutacyjnej Antal "Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów". Jest to wyróżnienie szczególne, oparte na opinii ponad 3300 specjalistów i menedżerów z całej Polski, którzy wskazywali wymarzonych pracodawców w sposób spontaniczny.

    Danone już po raz drugi z rzędu i czwarty w historii całego projektu znalazł się wśród najlepszych firm branży FMCG. Lider rynku świeżych produktów mlecznych zatrudnia w Polsce prawie 1200 osób, które pracują w siedzibie w Warszawie oraz w fabryce w Bieruniu , na Śląsku. Firma dba o rozwój zawodowy pracowników i konkurencyjne warunki pracy, zachęcając ich przy tym do udziału w wolontariacie pracowniczym, m.in. w ramach flagowego programu Danone „ Podziel się posiłkiem ”. Prowadzone w firmie regularnie badania opinii pracowników (DPS - z ang. Danone People Survey) pokazują, że szczególnie wysoko oceniana jest przez nich właśnie społeczna działalność firmy (80%), ale też poczucie bezpieczeństwa rozumiane jako równowaga między ilością pracy, a czasem pracy oraz zadowolenie z jakości pracy (78%). W Danone cenione są również oferowane szkolenia i możliwości rozwoju oraz kultura organizacyjna i różnorodność (76%).

  • Firma DANONE – Ulubioną Marką Wybór Konsumenta 2015!

    Firma DANONE – Ulubioną Marką Wybór Konsumenta 2015!

    Wrzesień 2015

    Marka DANONE zwyciężyła w kategorii GALANTERIA MLECZNA, uzyskując I miejsce i tytuł „Ulubiona Marka 2015 – Wybór Konsumentów”. Przedmiotem tego ogólnopolskiego
    i niezależnego badania ULUBIONA MARKA 2015 – Wybór Konsumentów było, aż 510 najsilniejszych, ogólnopolskich marek spożywczych, chemicznych i  kosmetycznych
    w ramach 50 kategorii. 

    Celem badania było zidentyfikowanie, które marki FMCG konsumenci najbardziej cenią. Zwycięzcy zostali wybrali przez konsumentów ankietowanych przez instytut GfK Polonia.

    „Jesteśmy niezwykle zadowoleni z tej nagrody, gdyż to Wybór Konsumenta jest dla nas każdego dnia najważniejszy! To przecież dla nich – naszych konsumentów, działają nasze linie produkcyjne a rolnicy dla nich dostarczają nam codziennie świeże, polskie mleko. Bycie ulubioną marką polskich konsumentów napawa nas dumą i radością, a gościć codziennie w domach większości polskich rodzin to ogromna odpowiedzialność i satysfakcja.” – skomentowała przyznanie nagrody Ewa Gayny kierownik ds. relacji zewnętrznych i komunikacji firmy Danone.

    Badanie zostało zrealizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze - wydawcę czasopism biznesowych w branży spożywczej m.in. „Wiadomości Handlowych”.