Home / Kim jesteśmy / Nagrody

Nagrody

  • Firma DANONE – Ulubioną Marką Wybór Konsumenta 2015!

    Firma DANONE – Ulubioną Marką Wybór Konsumenta 2015!

    Wrzesień 2015

    Marka DANONE zwyciężyła w kategorii GALANTERIA MLECZNA, uzyskując I miejsce i tytuł „Ulubiona Marka 2015 – Wybór Konsumentów”. Przedmiotem tego ogólnopolskiego
    i niezależnego badania ULUBIONA MARKA 2015 – Wybór Konsumentów było, aż 510 najsilniejszych, ogólnopolskich marek spożywczych, chemicznych i  kosmetycznych
    w ramach 50 kategorii. 

    Celem badania było zidentyfikowanie, które marki FMCG konsumenci najbardziej cenią. Zwycięzcy zostali wybrali przez konsumentów ankietowanych przez instytut GfK Polonia.

    „Jesteśmy niezwykle zadowoleni z tej nagrody, gdyż to Wybór Konsumenta jest dla nas każdego dnia najważniejszy! To przecież dla nich – naszych konsumentów, działają nasze linie produkcyjne a rolnicy dla nich dostarczają nam codziennie świeże, polskie mleko. Bycie ulubioną marką polskich konsumentów napawa nas dumą i radością, a gościć codziennie w domach większości polskich rodzin to ogromna odpowiedzialność i satysfakcja.” – skomentowała przyznanie nagrody Ewa Gayny kierownik ds. relacji zewnętrznych i komunikacji firmy Danone.

    Badanie zostało zrealizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze - wydawcę czasopism biznesowych w branży spożywczej m.in. „Wiadomości Handlowych”. 

  • Tytuł Superbrands 2014/15 dla Activii, Danonków, Danio i Actimela!

    Tytuł Superbrands 2014/15 dla Activii, Danonków, Danio i Actimela!

    Lipiec 2015

    Badanie Superbrands wskazuje najbardziej lubiane marki spożywcze, cieszymy się, że w tym roku firma Danone zdobyła aż dwa wyróżnienia – tytuł Superbrands w kategorii Nabiał oraz Business Superbrands w kategorii Przemysł spożywczy. Badanie Superbrands świadczy o rozpoznawalności produktu oraz uznaniu go przez klientów, nie mogło w nim zabraknąć zatem naszych marek - Danonki, Danio, Activia oraz Actimel, wszystkie one zostały odznaczone wyróżnieniem Superbrands 2014/15.

    Nagroda Superbrands 2014/15 świadczy o dużej rozpoznawalności marki Danone oraz Danonków, Danio, Activia i Actimel oraz jej uznaniu przez klientów i ekspertów.

    Laureaci konkursu to najsilniejsze wizerunkowo i biznesowo marki na polskim rynku, wyłonione na podstawie szeroko zakrojonego badania, przeprowadzonego na grupie ponad 15 000 respondentów.

    Każdego roku analizowanych jest ponad 3 000 marek, a oprócz opinii konsumentów, która stanowi kluczową część oceny. Liczy się również głos rady ekspertów, utworzonej z grona 60 specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR, którzy są autorytetami od wizerunku i pozycji marki.

  • Firma Danone z tytułem Superbrands 2014/15 w kategorii Nabiał oraz  Business Superbrands 2014/15 w kategorii Przemysł spożywczy!

    Firma Danone z tytułem Superbrands 2014/15 w kategorii Nabiał oraz Business Superbrands 2014/15 w kategorii Przemysł spożywczy!

    Lipiec 2015

    Badanie Superbrands wskazuje najbardziej lubiane marki spożywcze, cieszymy się, że w tym roku firma Danone zdobyła aż dwa wyróżnienia – tytuł Superbrands w kategorii Nabiał oraz Business Superbrands w kategorii Przemysł spożywczy. Badanie Superbrands świadczy o rozpoznawalności produktu oraz uznaniu go przez klientów, nie mogło w nim zabraknąć zatem naszych marek - Danonki, Danio, Activia oraz Actimel, wszystkie one zostały odznaczone wyróżnieniem Superbrands 2014/15.

    Nagroda Superbrands 2014/15 świadczy o dużej rozpoznawalności marki Danone oraz Danonków, Danio, Activia i Actimel oraz jej uznaniu przez klientów i ekspertów.

    Laureaci konkursu to najsilniejsze wizerunkowo i biznesowo marki na polskim rynku, wyłonione na podstawie szeroko zakrojonego badania, przeprowadzonego na grupie ponad 15 000 respondentów.

    Każdego roku analizowanych jest ponad 3 000 marek, a oprócz opinii konsumentów, która stanowi kluczową część oceny. Liczy się również głos rady ekspertów, utworzonej z grona 60 specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR, którzy są autorytetami od wizerunku i pozycji marki.

  • Danio - Super Produktem 2015. Kupcy wybrali Danio najlepszym produktem branży FMCG!

    Danio - Super Produktem 2015. Kupcy wybrali Danio najlepszym produktem branży FMCG!

    Maj 2015

    Danio - niekwestionowany lider w kategorii serków homogenizowanych, jest nie tylko ulubieńcem konsumentów lecz również sprzedawców! W głosowaniu detalistów serek waniliowy Danio zdobył I miejsce w konkursie Złoty Paragon 2015 Nagroda Kupców Polskich oraz najwyższą liczbę punków ze wszystkich produktów zgłoszonych do konkursu i otrzymał tytuł Super Produktu 2015!

    Czytelnicy branżowego miesięcznika Hurt & Detal – jednego z najbardziej znaczących na rynku prasy handlowej ogólnopolskiego pisma FMCG – po raz piąty przyznali nagrody „Złoty Paragon 2015 – Nagroda Kupców Polskich”, wyróżniając tym samym najlepsze produkty rynku FMCG.

    Nie ma ważniejszej nagrody dla marki niż zaufanie konsumentów i idące za nim wyniki sprzedaży. Te wyniki zawdzięczamy również codziennej pracy naszych ambasadorów – kupców. Szczególnie cieszy nas zatem nagroda przyznana właśnie przez nich.  W głosowaniu detalistów zdobyliśmy dwie nagrody – jedna to I miejsce i Złoty Paragon 2015 w kategorii jogurty i desery mleczne a kolejna dzięki największej liczbie głosów oddanych właśnie na waniliowe Danio – Super Produktu 2015 roku a zatem najlepszego produktu roku całej branży FMCG. Słowem nie można lepiej! Jesteśmy bardzo dumni z tego wyróżnienia, które jest dla nas świadectwem, ze Danio jako najlepszy produkt na stałe zagości w ich sklepach a kupcy będą go nadal z chęcią oferowali swoim klientom.” – powiedział po otrzymaniu nagrody Daniel Przemęcki, starszy kierownik marki Danio. 

  • Firma Danone laureatem Złotego Listka CSR POLITYKI!

    Firma Danone laureatem Złotego Listka CSR POLITYKI!

    Maj 2015

    W tegorocznej, czwartej już edycji zestawienia firm odpowiedzialnych społecznie firma Danone  została uhonorowana najwyższym wyróżnieniem -  złotym Listkiem CSR POLITYKI.

    Tygodnik POLITYKA wraz z firmą doradczą Deloitte, już po raz czwarty zaprosili największe przedsiębiorstwa prowadzące działalność w Polsce do udziału w zestawieniu Złotych, Srebrnych
    i Białych Listków CSR POLITYKI. Przegląd społecznej odpowiedzialności biznesu za 2014 rok został przygotowany na podstawie wyników ankiety rozesłanej do ponad 800 największych przedsiębiorstw o przychodach powyżej 250 mln zł. Z kolei sama ankieta była opracowana według wytycznych normy ISO 26000 w siedmiu obszarach: ład korporacyjny, prawa człowieka, zachowania wobec pracowników, ochrona środowiska, dbałość o klienta, uczciwość biznesowa i zaangażowanie społeczne.

    Listki to rodzaj atestu i cieszymy się z każdego z nich. Oznaczają one, że osiągnęliście najwyższy standard zarządzania wewnątrz firmy oraz komunikacji zewnętrznej.” – powiedział do laureatów wręczając nagrody Jerzy Baczyński, redaktor naczelny tygodnika Polityka.

    Złoty Listek dla naszej firmy, to wyróżnienie z którego jesteśmy bardzo dumni – już kolejny rok jesteśmy w gronie najlepszych odpowiedzialnych społecznie firm. Za Złoty Listek POLITYKI chcieliśmy podziękować przede wszystkim Wam - pracownikom i współpracownikom Danone. Pracując w sposób efektywny i etyczny z zachowaniem zasad zrównoważonego rozwoju, wszyscy przyczyniamy się do wzrostu i budowania zaufania do naszej firmy. 

Historia Danone

Historia Danone

Firma Danone rozpoczęła działalność w Polsce w 1991r. Od początku jej nazwa była kojarzona ze świeżymi produktami mlecznymi najwyższej jakości. I tak jest do dzisiaj.

Strategia firmy

NASZA MISJA: Poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe.