Home / Kontakt

Kontakt

Infolinia dla konsumentów:

Pytania dotyczące naszych produktów prosimy kierować na Infolinię:
(pon. - pt. 8-17) - opłata wg taryfy lokalnej.

801 33 11 33

Uprzejmie informujemy,  że nie wysyłamy gadżetów ani materiałów promocyjnych. Wszystkie gadżety można wygrać w promocjach i konkursach regularnie organizowanych przez naszą firmę. Serdecznie zachęcamy do udziału! 

Ogólne Warunki Sprzedaży dla Spółek Prawa Handlowego oraz Osób Fizycznych Prowadzących Działalność Gospodarczą znajdą Państwo klikając  tutaj. 

Kontakt dla obecnych dostawców - do działu finansowego

1. Adres e-mail: CBS-NCEE.AP-Dairy-Poland-Baltics@danone.com
2. Adres do przysyłania faktur (listem zwykłym, nie poleconym):
Skrytka pocztowa: Danone Sp. z o.o., skrytka pocztowa 50, 00-961 Warszawa 42
3. Adres e-mail do przesyłania faktur elektronicznych w formacie pdf: efakturyDPL@danone.com

Skontaktuj się z nami:

Wypełnij formularz kontaktowy bądź napisz na adres mail: relacje.zewnetrzne@danone.com

Formularz kontaktowy

Wyrażam zgodę na pozostawienie i przetwarzanie moich danych osobowych w elektronicznej bazie danych firmy Danone. Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Redutowej 9/23 w Warszawie oraz przez podmioty współpracujące w celach marketingowych. Przyjmuję do wiadomości, że jestem uprawniony/a do wglądu do moich danych oraz ich poprawiania i usunięcia.

Dane kontaktowe

Danone Sp. z o.o.                                              NIP: 527-020-44-71
ul.Redutowa 9/23                                               tel. (022) 86 08 200
01-103 Warszawa                                              fax. (022) 86 08 450


nr KRS: 0000014227
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego kapitał zakładowy w wysokości 53.550.000 złotych w pełni wpłacony
Dane wspólników: Produits Laitiers Frais Est Europe. Wspólnik posiada całość udziałów spółki o łącznej wartości 53 550 000 złotych.

Historia Danone

Historia Danone

Firma Danone rozpoczęła działalność w Polsce w 1991r. Od początku jej nazwa była kojarzona ze świeżymi produktami mlecznymi najwyższej jakości. I tak jest do dzisiaj.

Strategia firmy

NASZA MISJA: Poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe.